+420739922079
info@sapphiredungeon.cz

Zahájení práce na počítačové verzi – Devblog # 1

Board game

Tento měsíc jsem začal pracovat na počítačové verzi. Používám Unreal engine 4 jako platformu, kterou nejvíce znám, používám UE4 ve své denní práci, takže by pro mě neměl být problém reprodukovat všechny mechaniky z deskové hry v dobré kvalitě. teď funguje generování mapy a přípravy hry. Doufám, že mi to také poskytne další informace do řešení problémů a vylepšení, které Sapphire dungeon potřebuje, po implementaci AI by mi to mohlo pomoci s vyvážením hry, protože je nyní obtížné testování deskové verze, hrajeme hru občas.

Když už mluvíme o testování hry, testovali jsme přáteli Sapphire dungeon a odhalili některé nedostatky s náhodným generováním mapy. náhodné generování je skvělé, protože to dělá každou hru trochu odlišnou, ale v současné době je mapa příliš velká a musí být v budoucnu změněna, aby byla menší, ale musí dát hráčům dostatek kořisti, aby zabili bosse. moje současné myšlenky jak opravit tento problému, jsou: Zmenšení karet – tím myslím ořezání obrázku z lokaci, ale nejsem fanoušek protože to děla karty jedinečné. Dělat mapu méně rozlezlou – změnit generaci tak, aby byly kary kolem středu, ale mám pocit, že to bude na mapě vypadat stejně, takže generace by pak byla zbytečná, vypadalo by to pak jako je jen jedna nastavená velikost mapy. Nic dobrého mě nenapadá, jak tento problém vyřešit, ale musí být vyřešen, pořád o tom přemýšlím.

Udělal jsem nové zadky pro lokace. ty staré byly ošklivé, takže tohle jsou doufám lepší. Ikony na lokcaích jsou hranaté, aby se tak odlišil typ od ostatních karet, které může hráč hrát (ty mají kruhové ikony).

Také jsem si uvědomil, že nedělám skvělou práci při komunikaci o tom, co Sapphire dungeon je. Vím všechny mechaniky a jak hra funguje, ale uvědomil jsem si, že musím přijít na to, proč je tato hra speciální, proč byste ji měli hrát, nebo něco co nejlépe říká jaký je to pocit hrát Sapphire dungeon. Již jsem nahradil starý popis „nová hra pro procházení dungeonů“ na „Skupina obyčejných přátel, přičemž každá z nich měla svou vlastní osobnost, která se dostala do hloubky safírového sklepení.
Každý čeká něco trochu jiného … „což je trochu dlouhé, ale podle mě trochu lepší.

Příští měsíc se chci zaměřit na zlepšení nebo pravděpodobnější přepracování generování mapy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *