kořist
Sbírejte zbraně, brnění a zlato, které vám pomůže porazit vaše nepřátele
Stavění baličku
Přizpůsobte si svůj postavu kompozicí vašeho balíčku
Prozkoumavaní
Prozkoumejte náhodně generovanou mapu s odměnamým a výzvami
Spoluprace
Unikátní nelineární interakce hráče dává svobodu volby
nejnovější zprávy
Měsíčný blog a duležité událostí
Příprava hry – Devblog # 3
Příprava hry je téměř hotová, prvky uživatelského rozhraní nejsou konečné a mohou se změnit, ale cítím se dobře ohledně postupu. Další, na čem chci pracovat, je správa karet v[…]
Read moreŽádný Devblog – Devblog
Minulý měsíc jsem moc nepracoval na Sapphire dungeonu, takže jsem nevydal žádný Devblog. Myslím, že jsem moc přemýšlel na generování mapy. Takže tento měsíc se chci znovu zaměřit zpět na[…]
Read moreNové generování mapy – Devblog # 2
Nejprve vyjasnění, jak to fungovalo dříve, nejprive tahnete generační karty, které mají mřížku 3×3 s umístěním lokaci. Právě se umistí vždy 5 karet do symbolu +, pak byste je připojovali[…]
Read moreZaregistrujte se do beta verze
Datum přístupu do Bety
není dosud stanoveno
Až začne beta verze, dáme vám vědět. Někteří si budou dokonce moci vyzkoušet fyzickou verzi hry
HNED MI DEJ KLIČNáš tým
Jan Mrázek
návrhář hry
Radek Mrázek (Arbolus)
Grafický umělec